Osobní přístup

Regionální technická podpora

Bleskový servis

Podpora a síť

Naši technici vám pomohou s řešením jakéhokoli technického problému – ať už jde o konfiguraci zařízení, poruchu připojení nebo konzultaci ohledně nastavení sítě. Kontaktovat nás můžete telefonicky nebo e-mailem i o víkendu.

Zavolejte nám:

Napište nám:

provozní doba:

po – pá    7 – 20

so – ne    9 – 18

FAQ:

Internet
Jak si mohu objednat internet?
Vyplňte poptávkový formulář na našem webu nebo nás kontaktujte na telefonním čísle 555 441 441 nebo e-mailem na info@silesnet.cz. Technik vás kontaktuje do 5 pracovních dnů.
Jaká je minimální doba závazku?
Smlouvy standartně uzavíráme na dobu neurčitou s 30denní výpovědní lhůtou (není-li sjednáno jinak).
Lze připojení dočasně pozastavit?
Ano, za splnění podmínky, že se jedná o pevné připojení. Pokud máte internetové připojení anténou, služba nelze přerušit. Znovuzapojení služby internetu je jednorázově zpoplatněná částkou 363 Kč s DPH.
Kde zjistím stav svých plateb?
Přehled plateb najdete v klientské zóně, kterou najdete na webu klient.silesnet.cz nebo vám je poskytne naše účetní oddělení na čísle 555 441 441.
Co mám dělat, když mi nefunguje internet?
Zkontrolujte, zda je zařízení (router, přijímací anténa nebo optický převodník) zapojené do zásuvky a jestli svítí kontrolky. Zkontrolujte připojení internetového kabelu a zařízení restartujte (odpojte z napájení na 2 minuty). Upozornění: Nikdy nemačkejte tlačítko reset, protože byste obnovili tovární nastavení. Pokud problém přetrvává, kontaktujte naši technickou podporu na čísle 555 441 441
Jak zjistím rychlost svého internetového připojení?
Doporučujeme použít online nástroje, jako je www.rychlost.cz, na zařízení připojeném přímo k routeru kabelem (testy přes wifi mohou být nepřesné).
Mohu použít svůj vlastní router?
Ano, ale doporučujeme konzultovat kompatibilitu s naším technickým týmem. Aktualně doporučujeme TP-Link Archer C64, nebo Mercusys MR30G.
Mohu mít u svého připojení veřejnou IP adresu?
Ano, zákazníkům jsme schopni poskytnout veřejnou IP adresu IPv4 i IPv6. Kontaktujte nás pro více informací.
Jakým způsobem připojit periferie doma (TV, tiskárnu, herní konzole, PC, apod.)?
Periferie by měly být ideálně připojeny přímo kabelem k hlavnímu routeru. Kabelové připojení zajistí:

Stabilnější a rychlejší přenos dat oproti Wi-Fi.
Snížení zatížení bezdrátové sítě.
Nižší latenci, což je výhodné například pro herní konzole.

Pokud připojení kabelem není možné, použijte Wi-Fi, přičemž se snažte minimalizovat vzdálenost mezi zařízením a routerem a vyhněte se překážkám, které by mohly signál rušit.
Kde umístit Wi-Fi router v domácnosti?
Wi-Fi router by měl být umístěn na místě, kde se pohybuje nejvíce osob a kde se nejčastěji používají zařízení připojená k internetu (např. obývací pokoj).

Doporučení:

Umístěte router do centrální části domácnosti, ideálně do otevřeného prostoru. Vyhněte se rohům místností, umístění na podlahu nebo blízko kovových předmětů, které mohou rušit signál. Umístěte ho na vyvýšené místo (např. polici), aby se signál lépe šířil.
Jde číst poštu u SilesNetu pomocí webu?
Ano, jde: posta.silesnet.cz
Server odchozí pošty?
smtp.silesnet.cz
Server příchozí pošty?
pop3.silesnet.cz nebo imap.silesnet.cz
DNS?
78.157.167.7 a 78.157.167.57
Sada jmenných serverů pro doménu.CZ?
SILESNET-DNS
Konfigurace IPv6?
IPv6 WAN (SLAAC) + LAN prefix delegation (DHCPv6)
Test rychlosti připojení?
Konektivita?
100G NIX, 10G TPIX, 10G Netflix, 10G Arelion
Looking glass?
Televize a kamery
Chci sledovat. Co mám udělat?
Stačí internetové připojení, televize, počítač, tablet nebo i telefon. Jednoduše vytvoříte registraci na webu sledovanitv.cz. Televizi můžete sledovat přímo v prohlížeči, nebo si můžete stáhnout aplikaci do Smart TV, tabletu či telefonu. Registraci je nutné provést v síti SilesNet. Registraci provedete zde.

Pokud si nebudete vědět rady s registrací, naši technici jsou Vám nápomocni.
Jak funguje SledovaniTV?
SledovaniTV nabízí přes 170 kanálů, funkci zpětného přehrávání, sledování až na 4 zařízeních a přístup k českým i zahraničním filmům ve videotékách. Nově je součástí balíčků také prima+. Stačí vám pouze připojení k internetu, zakoupení vybraného balíčku a vaše oblíbené zařízení - televize, telefon, tablet. Službu si můžete jednoduše vyzkoušet na 30 dní zdarma s balíčkem M.
Jak zaplatím za službu SledovaniTV?
První faktura dorazí na Váš e-mail v daném měsíci, kdy je služba používána. Následující platbu za službu TV najdete ve společné faktuře s internetem. Fakturu lze uhradit převodem nebo hotově v provozovně SilesNet - Ostravská 584/12, 737 01 Český Těšín.
Jak službu ukončím?
Stačí nás kontaktovat e-mailem nebo telefonicky a my službu ke konci daného měsíce ukončíme.
Jakou rychlost internetového připojení potřebuji pro pohodové sledování služby?
Pro sekundární zařízení, jako je tablet, telefon nebo počítač stačí rychlost připojení 4 až 8 Mbit/s.

Pro plynulé sledování služby na televizi či set-top boxu doporučujeme alespoň 15 až 20 Mbits/s.
Na kolika zařízeních můžu službu sledovat?
V rámci ceny základních balíčků můžete službu sledovat na 4 televizích či set-top boxech a 4 vedlejších zařízeních ze skupiny telefon, tablet, počítač.

Na kanálech skupiny Prima je možné sledovat pouze na 2 zařízeních současně.
Kde všude můžu službu používat?
Služba SledovaniTV je dostupná ve všech státech EU.
Na jakých zařízeních můžu službu používat?
Aplikace SledovaniTV je dostupná pro chytré televize značek LG, Samsung, Hisense, Panasonic a televize od výrobce Vestel. Stáhnout ji můžete také do televizí či set-top boxů s operačním systémem AndroidTV (Sony, TCL a další). Podporujeme také mobilní zařízení se systémem Android, iOS, Huawei či Windows.
Mám starší smartTV, ale aplikaci nemůžu v obchodě s aplikacemi najít, co můžu dělat?
U starších televizí vyrobených před rokem 2017 nemůžeme kompatibilitu zaručit. V případě, že vaše televize naši aplikaci nepodporuje, můžete si zakoupit nebo pronajmout náš set-top box.
K čemu slouží rodičovský PIN?
Rodičovský PIN slouží k odemknutí kanálů s erotickým obsahem. Také je vyžadován při přepnutí z dětského profilu. Pro odemknutí kanálů s obsahem pro dospělé je třeba PIN nastavit.
Jak nastavím či změním rodičovský PIN?
PIN můžete nastavit na webových stránkách služby sledovanitv.cz. v sekci Uživatel. Po kliknutí na tlačítko Změnit PIN obdržíte odkaz pro změnu PINu do vaší e-mailové schránky.
Jak vytvořím nahrávky?
U každého filmu, seriálu či pořadu najdete tlačítko či ikonku Vytvořit nahrávku. Po výběru této možnosti se daný pořad uloží do nahrávek u vašeho uživatelského účtu. Budete ho mít k dispozici na všech svých zařízeních. V případě seriálů můžete nahrát buď konkrétní epizodu, nebo celý seriál. Doba dostupná pro nahrávky se liší podle vybraného balíčku.
Kde najdu nahrávky?
Nahrané tituly najdete v sekci Nahrávky. Po přihlášení najdete tuto sekci na všech platformách.
Jak dlouho zůstanou nahrávky uložené?
Nahrávky zůstanou uložené 3 měsíce. Poté je můžete o další 3 měsíce prodloužit. Před vymazáním najdete u příslušného titulu upozornění.
Jak spáruji zařízení se svým účtem?
Spusťte aplikaci SledovaniTV na zařízení. Zároveň na webové stránce přejděte do nastavení vašeho uživatelského účtu. V sekci Moje zařízení a klikněte na tlačítko Přidat zařízení.
Zapomněl/a jsem heslo ke svému uživatelskému účtu.
V případě že jste zapomněli své heslo, nás kontaktujte na telefonním čísle 555 441 441. Heslo Vám obratem změníme.
Jak můžu začít sledovat Max ( od HBO ) v rámci SledovaniTV?
Službu Max si můžete zakoupit jako doplněk k hlavnímu balíčku, stačí nás kontaktovat na tel.: čísle 555 441 441
Jak se přihlásím do služby Max?
Registraci do služby Max najdete na webu SledovaniTV v Nastavení - sekce Připojené služby.      Poté klikněte dole na tlačítko "Zaregistrovat se na Max". Vyplňte login a heslo, které používáte u SledovaniTV. Budete přesměrování do aplikace Max, kde vyplníte základní osobní údaje. Registraci je pak nutné dokončit ve své emailové schránce, kde kliknete na potvrzení v emailu od služby Max.
Jak se přihlásím do služby PRIMA+?
Registraci do služby PRIMA+ najdete na webu SledovaniTV v Nastavení - sekce Připojené služby. Poté klikněte  na tlačítko "Zaregistrovat na PRIMA+". Následně budete přesměrováni na oficiální stránky prima+, kde si vytvoříte účet (e-mail stejný jako u SledovaniTV). Pokud už účet na prima+ máte, ale nově si pořizujete balíček SledovaniTV, který tuto službu zahrnuje, postup je zcela stejný. Po přesměrování na web prima+ však jednoduše použijte své stávající přihlašovací údaje. Systém Váš účet rozpozná a automaticky ho propojí s účtem SledovaniTV, čímž dojde k aktivaci předplatného v rámci Vašeho nově zakoupeného balíčku.
Kde najdu webkamery od SilesNetu?

Mapa pokrytí